Jamsessie dinsdag 30 juni

Jamsessie dinsdag 30 juniAanstaande dinsdag 30 juni is weer een jamsessie.
Jong of oud, meer of minder ervaren, iedereen is welkom.
Vind je het leuk om samen met anderen jazz, impro, soul of funk muziek te maken?
Kom dan vanaf 21.00 naar Visum Mundi en doe lekker mee! Alleen komen kijken/luisteren mag ook.
Info: http://www.jazzinwageningen.nl

SLUIT
SLUIT